Reklamacje

Reklamacje

Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
gwarancji lub niezgodności produktu z umową. Zgłoś reklamację niezwłocznie po zauważeniu niezgodności towaru z umową. Jesteśmy zobligowani do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni.

Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?

Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?

W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.

Zgłoś reklamację niezwłocznie po zauważeniu niezgodności towaru z umową. Jako sprzedający jesteśmy zobligowani do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni.

Termin przedawnienia roszczenia z tytułu reklamacji wynosi 6 lat.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

  1. adres e-mail: sklep@odkrywcyzabawek.pl, na który możesz wysłać reklamację
  2. telefon kontaktowy: +48 451 141 021

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.

Informacje dodatkowe:

Składając reklamację po raz pierwszy, Konsument może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny lub – jeśli wada jest istotna – odstąpienia od umowy.

Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.

Twoje prawo do złożenia reklamacji z niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu Sklepu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

[Wzór formularza reklamacji_1]

[Wzór formularza reklamacji_2]

[Wzór formularza reklamacji_3]

[Wzór formularza reklamacji_4]