Reklamacje
Jako klient masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
gwarancji lub niezgodności produktu z umową. Zgłoś reklamację niezwłocznie po zauważeniu niezgodności towaru z umową. Jesteśmy zobligowani do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni.
Jak zgłosić reklamację z tytułu gwarancji?
Reklamację z tytułu gwarancji kieruj bezpośrednio do producenta zakupionego produktu. Jego dane znajdziesz w karcie gwarancyjnej.
Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako klient masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.
Zgłoś reklamację niezwłocznie po zauważeniu niezgodności towaru z umową. Jako sprzedający jesteśmy zobligowani do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni.
Termin przedawnienia roszczenia z tytułu reklamacji wynosi 6 lat.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:
- adres e-mail: sklep@odkrywcyzabawek.pl, na który możesz wysłać reklamację
- telefon kontaktowy: +48 451 141 021
Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.
Informacje dodatkowe:
Składając reklamację po raz pierwszy, Konsument może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na nowy, obniżenia ceny lub – jeśli wada jest istotna – odstąpienia od umowy.
Twoje prawo do złożenia reklamacji z gwarancji zostało szczegółowo opisane w §9 Regulaminu Sklepu.
Twoje prawo do złożenia reklamacji z niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §10 Regulaminu Sklepu.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
[Wzór formularza reklamacji_1]
[Wzór formularza reklamacji_2]